Dag 16

24 augustus 2017 - Saint-Cyprien, Frankrijk

Het is al weer even geleden dat jullie iets van ons hebben vernomen. De reis verloopt goed. Over het algemeen redelijke lange dagen. We staan smorgens tegen zevenen op ontbijt tent inpakken etc. Voordat we echt aan het fietsen zijn is het vaak tien uur. Met uitzonderingen van een aantal fietspaden langs kanalen is het vooral heuvelachtig. Vanaf Maastricht is het bijna niet meer vlak geweest. Het klimmen met circa 25 kg bepakking en dan de laatste week het warme weer sloopt ons wel een beetje. Maar de mooie ervaringen onderweg, contacten maken veel goed. Ons streven gemiddeld 100 km per dag halen we niet maar we liggen goed op schema. Vaak hebben we tegen acht uur savonds een camping gevonden, tijd om te bloggen is er dan niet meer bij. Vandaag een rustdag aan de Dordogne (Saint Cybrien). Zaterdag pikken we Bart Kartgert op in Bergerac en dan gaan we de Pelgrimsroute vervolgen. Inmiddels 1408 km van huis, gelukkig zonder pech. Het weer is warm en gelukkig niet teveel tegenwind. We houden jullie op de hoogte.
Groeten Johan en Frits.

1. Hettie Van Onna:
    24 augustus 2017
    Top hoor mannen! Wat een kanjers ! En iedere keer weer jullie tentje opzetten, respect! Echt! Succes weer, wachtende op t volgende verhaal! Groetjes vanuit Duiven.
  2. Jaap:
    25 augustus 2017
    Goed bezig mannen jullie gaan lekker, ook goed dat jullie de tijd nemen om een rustdag te houden. Het is jammer dat jullie dit aan het einde van het fietsseizoen doen want jullie komen wel supergetraint terug.

nog veel succes en plezier
  3. Willem en lidy:
    25 augustus 2017
    Johan en Frits, meer dan de helft zit er op. Knappe prestatie. Fijn dat jullie genieten en dat het weer goed is. Het zal jullie zeker lukken. Goede reis nog.