Dag 7

15 augustus 2017 - Troyes, Frankrijk

Jullie hebben lang moeten wachten op ons reisverhaal. Dat had met een aantal zaken te maken nl het separate toetsenbord wat we hadden meegenomen bleek het niet goed te doen. Daarnaast was het vanaf de 2e dag gelijk raak nl toen we smorgens in Beesel Limburg wakker werden regende het en dat stopte pas op de 4e dag. We waren als pelgrims letterlijk en figuurlijk goed gezegend. De Ardennen met circa 20 kg bepakking was flink zwaar. Om een beetje droog te blijven toch maar van die ouderwetse poncho's gekocht functioneel om droog te blijven werkt dit prima maar met wind tegen is dit niet prettig. We hebben al verrassende zaken meegemaakt. Ook in Belgie kennen ze de Oranje camping, wat hebben we in de
kantine gelachen. Om reden dat ze ons als VIP zagen mochten we gebruik maken van de invalide douche. We hebben maar niet verteld dat Johan jarig was (60). Gelukkig na drie zeer natte dagen werd het weer gelukkig beter. De bergen werden heuvels en langzamerhand wordt het vlakker. Ons doel om dagelijks 100 km fe fietsen hebben we ondanks het slechte weer bijna gehaald. Vandaag met windmracht 4 tegen in Troyes beland met 685 km op de teller. Wij gaan slapen. Gr Johan en Frits

1. Rob:
    16 augustus 2017
    Uiteraard nog de felicitaties aan Johan. Met een gezegende leeftijd van 60 onderweg naar je doel. En dat voor een Gores. Mooi om zo weer een beetje in de stemming te komen van jullie reis. Hopelijk blijft het weer een beetje meewerken en de wind niet teveel tegenwerken. Succes.
  2. Ans van den Boom:
    17 augustus 2017
    Ik vind het nog steeds heel bijzonder. Ook genieten Johan van alles wat je meemaakt en wat je tegenkomt. Hoe gaat het inmiddels met je rug? Nog veel fiets plezier en we blijven jullie volgen. Ook groet aan Fritsje.
  3. Jaap:
    17 augustus 2017
    Hoi Johan en natuurlijk ook de andere mannen.

Leuk dat jullie blog werkt, we hebben een maand geleden ook door de Ardennen getrokken en ben het helemaal mee eens dat het zwaar is met veel bepakking. Hopelijk droogt het weer wat op, heel veel succes met het vervolg van de reis.
  4. Arnold:
    17 augustus 2017
    Leuk dat we jullie eindelijk kunnen volgen.
  5. Hettie Van Onna:
    18 augustus 2017
    Fijn om jullie te volgen. Altijd mooi voor de thuisblijvers, een beetje meebeleven! Super prestatie, en hoop dat jullie ook genieten van de vrije momenten. Tot snel weer, en heel veel groetjes van ons. De Onnaatjes!
  6. Berry:
    20 augustus 2017
    Goed om te zien dat de techniek nu ook meewerkt, via de whatsapp al vernomen dat jullie in ieder geval de weergoden niet mee hebben, maar het kan vanaf nu alleen maar beter worden. Hou jullie taai en geniet van de komende kilometers.
  7. Frans:
    24 augustus 2017
    Leuk dat jullie dit ook nu doen. Wij vonden het een fantastische reis. We gaan jullie volgen