Stempel halen en de zegen krijgen in Giesbeek

8 augustus 2017 - Giesbeek, Nederland

Om 19:00 werden we in de Sint Martinus kerk Giesbeek opgewacht door o.a. diaken Andre en Ruud Gores. De laatste hield een interview voor de plaatselijke krant terwijl diverse hartverwarmende belangstellenden, familie, buren en Hofrijders binnen druppelden. Diaken Andre hield een korte toespraak daarbij benadrukkend dat de zegen vooral de mensen en in minderde mate het materiaal betreft. We zullen het merken onderweg wat het het eerste begeeft. Vervolgens zegende hij elk van ons met een specifieke boodschap.

imagenimageh

1. Robin:
    9 augustus 2017
    Mannen veilige kilometers en geniet ervan .
  2. Johannes:
    9 augustus 2017
    Veel plezier en hopelijk goed weer en windje mee (af en toe wel lekker...)
  3. Hettie Van Onna:
    9 augustus 2017
    Mannen, heel veel succes! En vooral veel veilige kilometers! We gaan jullie volgen!
  4. Nanne Kampstra:
    9 augustus 2017
    Goede tocht mannen, geniet ervan.
  5. Berry:
    Hey Johan en Frits,

Goede start gehad ? Zeker na de ontmoeting op de eerste stop.
    Goede reis gewenst en hou de boel heel.
  6. Dik Bril:
    10 augustus 2017
    Goede reis. En niet vergeten: niet de bestemming maar de reis zelf is het doel.
  7. Hans Hardenbol:
    10 augustus 2017
    Stoer hoor. Prachtig avontuur, veel plezier!
  8. Gilbert Schyns:
    Hallo Johan, Frits en Bart,
    Enigszins jaloers maar vooral bewonderend ga ik jullie topprestatie volgen. Vele prachtige maar ook zware kilometers. Wellicht ten overvloede: wees extra voorzichtig met afdalingen en zorg dat bepakking in balans is. Heel veel plezier!
    Gilbert Schyns
  9. Hanny Bolck-Winterink:
    10 augustus 2017
    Heel veel succes, ik vind het een echte uitdaging voor jullie. Geniet ervan.
  10. Hans Hardenbol:
    11 augustus 2017
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Johan. Wel een prachtige manier om dat te vieren. Je bent zo oud als je je voelt!
  11. Richard en Margot van Onna:
    13 augustus 2017
    Hallo Johan.
    Hettie en Piet vertelde over jouw avontuur. We hebben daar veel bewondering voor, en gaan jullie volgen. Heel veel succes voor jullie alle drie!